Meest Gestelde Vragen

Wij proberen deze website zo informatief mogelijk te maken. U kunt de zoekmachine hieronder gebruiken of de onderwerpen bekijken bij de meest gestelde vragen. Indien uw specifieke vraag niet beantwoord is, neem dan contact op met onze klantenservice.

Zoekresultaten voor uw zoekopdracht.

Terug naar alle vragen

Nieuw abonnement via Abonneeplein

Hoe kan ik een abonnement nemen?

Via abonneeplein.nl kunt u gemakkelijk online een abonnement afsluiten op een titel naar keuze. Op de homepagina kiest u de titel waarop u een abonnement wenst.

Vervolgens duidt u aan op welke aanbieding u wenst in te gaan. Afhankelijk van de aanbieding zijn de volgende betaalwijzen mogelijk.

- Betaling via Ideal
- Betaling via automatische incasso

Voor de online IDeal betalingen werkt abonneeplein met het gespecialiseerd bedrijf Ogone. De afhandeling van uw bestelling gebeurt volledig op hun beveiligde server.

De aanvraag van uw abonnement wordt onmiddellijk per e-mail bevestigd.

Zodra uw abonnement goedgekeurd is ontvangt u de definitieve gegevens van uw abonnement en uw abonneenummer en de datum waarom u uw eerste nummer kunt verwachten.

Bij vragen of problemen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via dit formulier. U kunt hen ook telefonisch bereiken op het telefoonnummer 035 - 692 52 10 (bent u in het buitenland dan kunt u ons bereiken op het telefoonnummer 0031 35 6925210)

De openingstijden van onze klantenservice zijn van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur.

Wat is Abonneeplein.nl?

Abonneeplein is de online abonnementenservice van Senior Publications Nederland.

Via deze site kunt nieuwe abonnementen aanvragen of geven. Als abonnee kunt u terecht voor

  • Doorgeven adreswijzigingen (tijdelijk of definitief)
  • Corrigeren van uw gegevens
  • Tijdelijke onderbreking van uw abonnement (bij vakantie of ziekte)
  • Doorgeven van bezorgings-of andere problemen
  • Registreren voor online toegang

Contactinfo

Senior Publications Nederland
Amalialaan 126 H
3743 KJ BAARN

035 - 692 52 10

klantenservice@spn.nl

Registreren

Hoe kan ik mij registreren?

U kunt een registratie aanmaken door u aan te melden op de website van www.plusonline.nl.

Voor een instructie filmpje klik hier.

Ga naar registreren.

Vul uw email adres in en kies een wachtwoord. Herhaal dit wachtwoord en ga naar de volgende stap.

Vul uw gegevens in en ga naar de volgende stap.

Vul uw abonneenummer in en uw postcode en huisnummer en ga door naar de volgende stap.

Ik wil een registratie aanmaken maar ik krijg de volgende boodschap: Dit e-mailadres is reeds in gebruik

U heeft in het verleden al een registratie aangemaakt op dit emailadres. U kunt zich aanmelden met uw emailadres en uw zelf gekozen wachtwoord.

Indien u uw wachtwoord niet meer weet, dan kunt u klikken op 'Wachtwoord vergeten'. U ontvangt dan een email met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Indien u hierna nog steeds problemen ondervindt, neemt u dan telefonisch contact op met onze klantenservice: klantenservice@plusmagazine.nl.

Ik wil mijn gegevens aanpassen

Als abonnee kunt u zelf uw gegevens aanpassen. Klik op 'Mijn Account' en wijzig uw gegevens.

Wijzigt uw emailadres of wachtwoord, dan dient u de volgende keer in te loggen met deze nieuwe gegevens.

Lezen van het magazine op tablet

Ga naar de store van uw tablet: de Apple Appstore, de Google Play Store of de Windows App Store.

Installeer de app op uw tablet.

Bent u abonnee en heeft u zich eerder geregistreerd, klik dan op inloggen en voer uw emailadres en wachtwoord in. Heeft u dit nog niet gedaan ga dan eerst naar Registeren.

Indien u hierna nog steeds problemen ondervindt, neemt u dan telefonisch contact op met onze klantenservice.

Waarom moet ik mij registreren?

Door u te registreren krijgt u toegang tot de online producten van uw abonnement. Bijvoorbeeld de gratis digitale boekjes, het lezen van het magazine op uw tablet en toegang tot mijnplus.nl.

Wachtwoord

Bij het opvragen 'Wachtwoord vergeten' geef ik mijn emailadres op. Ik krijg de melding "ongeldig emailadres"

Controleer of er geen fout staat in uw emailadres. Een spatie kan een foutmelding geven.

Indien u hierna nog steeds problemen ondervindt, neemt u dan telefonisch contact op met onze klantenservice.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Ga naar www.plusonline.nl en ga naar inloggen. Bij bestaande gebruiker vult u uw emailadres in en klikt u op wachtwoord vergeten. U ontvangt op dit emailadres een email waarmee u uw wachtwoord opnieuw in kunt stellen.

Indien u hierna nog steeds problemen ondervindt, neemt u dan telefonisch contact op met onze klantenservice.

Ik heb een email aangevraagd om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen, maar ik heb deze niet ontvangen

Controleer of de email niet in uw spam map of verwijderde items terecht is gekomen. Heeft u na 24 uur nog steeds geen email gekregen, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Indien u hierna nog steeds problemen ondervindt, neemt u dan telefonisch contact op met onze klantenservice : klantenservice@plusmagazine.nl.

Ik heb een printabonnement, moet ik betalen om mijn magazine op de PC, tablet of smartphone te lezen?

Als abonnee leest u gratis uw magazine digitaal op uw pc of tablet.

Let op: dit geldt alleen als er van het magazine een digitale versie bestaat!

Ik wil mij in- of uitschrijven voor een nieuwsbrief

Onderaan iedere nieuwsbrief zit een afmeldknop waardoor u zich uitschrijft voor die nieuwsbrief.

Voor het aanmelden ga naar www.plusonline.nl en vul uw emailadres in op de site voor onze nieuwsbrief.

Meer info over mijn abonnement

Kan ik een abonnement in het buitenland nemen?

Voor abonnementen in het buitenland gelden andere voorwaarden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via +3135-692 52 10.

Waar kan ik mijn abonneenummer vinden?

Uw abonneenummer staat op de verpakking van het tijdschrift, op de afschriften van uw bank/giro (bij automatische afschrijving) en op de bevestigingsmail die u ontvangt direct na inschrijving. Het is een 7 cijferig nummer.

Wanneer ontvang ik het eerste tijdschrift?

In de bevestigingsmail staat vermeld wanneer u uw eerste editie kunt verwachten.

Wanneer ontvang ik mijn welkomstgeschenk?

Uw welkomstgeschenk ontvangt u binnen 8 weken na het afsluiten van een abonnement. Het is afhankelijk van het tijdschrift en de aanbieding hoe snel de geschenken verstuurd kunnen worden. Het welkomstgeschenk wordt los van het magazine verstuurd.

Wanneer vindt de betaling plaats?

In abonneeplein.nl kunt u nakijken wanneer de volgende incasso gepland staat. U betaalt voor de komende nummers.

Wijzigingen in het abonnement

Hoe kan ik een ander rekeningnummer doorgeven?

Neemt u hiervoor contact op met onze afdeling Klantenservice. U kunt hen bereiken tijdens kantooruren op het nummer 0900 2446244 (45 cent per gesprek).

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

U kunt uw abonnement uiterlijk vier weken voor het aflopen van de abonnementsperiode opzeggen met vermelding van uw abonneenummer en adresgegevens. Wilt u uw opzegging per post doen, stuur het dan naar onderstaand adres:

Senior Publications Nederland BV
t.a.v. Klantenservice Plus Magazine
Postbus 44
3740 AA Baarn

Of u neemt contact op met onze afdeling Klantenservice. U kunt hen bereiken tijdens kantooruren op het nummer 0900 2446244 (45 cent per gesprek). U kunt ook via 'Mijn account' zelf uw abonnement (tijdelijk) opzeggen.

Let op: sommige abonnementen zijn afgesloten voor een minimum periode. Indien u binnen deze periode uw abonnement opzegt kunnen er mogelijk kosten in rekening gebracht worden.

Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten?

U kunt uw abonnement uiterlijk vier weken voor het aflopen van de abonnementsperiode opzeggen met vermelding van uw abonneenummer en adresgegevens. Wilt u uw opzegging per post doen, stuur het dan naar onderstaand adres:

Senior Publications Nederland BV
T.a.v. Klantenservice Plus Magazine
Postbus 44 3740 AA Baarn

Of u neemt contact op met onze afdeling Klantenservice. U kunt hen bereiken tijdens kantooruren op het nummer 035 6925210.

Hoe kan ik mijn persoonsgegevens wijzigen?

Als abonnee kunt u zelf uw gegevens aanpassen. Klik op 'Mijn account'. Ga naar 'Wijzigen abonneegegevens' en volg de instructies.

Wijzigt uw emailadres of wachtwoord, dan dient u de volgende keer in te loggen met deze nieuwe gegevens.

Hoe kan ik mijn verhuizing doorgeven?

Via abonneeplein kunt u gemakkelijk online uw nieuwe adres doorgeven. Klik op 'Mijn account'. Ga naar 'Wijzigen abonneegegevens' en volg de instructies. Geef uw nieuwe adresgegevens uiterlijk zes weken voor de verhuizing aan ons door.

Kan ik een tijdelijke adreswijziging doorgeven?

U kunt uw abonnement tijdelijk naar een ander adres laten versturen, bijvoorbeeld uw vakantieadres. Voor adressen in Nederland is deze service volledig gratis. Klik op 'Mijn account' . Ga naar 'Tijdelijke adreswijziging' en volg de instructies. Geef uw tijdelijke adresgegevens uiterlijk zes weken van tevoren aan ons door.

Kan ik mijn abonnement tijdelijk onderbreken?

U kunt uw abonnement gedurende een bepaalde periode onderbreken. Uw abonnement wordt dan tijdelijk stopgezet en wordt na de onderbreking automatisch verlengd met hetzelfde aantal nummers. Klik op 'Mijn account'. Ga naar 'Tijdelijke onderbreking abonnement' en volg de instructies.

Kan ik mijn verhuisbericht ook doorgeven via PostNL?

U kunt uw verhuisbericht NIET doorgeven via PostNL. Het gemakkelijkste is om uw nieuwe adresgegevens via abonneeplein door te geven. Klik op 'Mijn account'. Ga naar 'Wijzigen abonneegegevens' en volg de instructies. Geef uw nieuwe adresgegevens uiterlijk zes weken voor de verhuizing aan ons door.

Overige

Hoe kan ik een bezorg probleem melden?

Via abonneeplein kunt u makkelijk bezorgingproblemen online doorgeven. Klik op 'uw abonnement beheren' bovenin het menu en voer uw abonneenummer, postcode en huisnummer in. Ga naar 'bezorgingprobleem' en volg de instructie.

Hoe reageer ik op een brief onder nummer?

Reacties op een brief onder nummer kunt u sturen naar SPN, Postbus 44, 3740 AA te Baarn o.v.v. het nummer op de linkerbovenhoek van de envelop.

Waar kan ik een klacht indienen?

Een klacht kunt u via email, telefonisch of schriftelijk indienen bij onze klantenservice.
U kunt de klantenservice op verschillende manieren bereiken:

- Via e-mail: stuur uw bericht naar info@abonneeplein.nl

- Via post: stuur uw bericht naar

Senior Publications Nederland B.V.
Klantenservice
Postbus 44
3740 AA Baarn

- Via telefoon voor algemene vragen: 035 - 692 52 10 (maandag t/m vrijdag, van 09:00-17.00 uur).

Wanneer moeten de 'Zoekertjes' worden aangeleverd?

Opgaven dienen uiterlijk zes weken voor het verschijnen van het betreffende nummer bij ons binnen te zijn. Inzendingen worden behandeld in volgorde van binnenkomst. Gezien de beperkte ruimte kan het zijn dat een 'Zoekertje' wordt doorgeschoven naar een volgend nummer.

Wat is het telefoonnummer van de Plustelefoon?

Het telefoonnummer van de Plustelefoon is 0900-2040718 (1 euro per gesprek). U kunt hier elke dinsdag, woensdag en donderdag, tussen 9.30-12.30 uur, terecht voor gratis financieel en juridisch advies. Vergeet niet uw abonneenummer bij de hand te houden.

Wat kost een 'Zoekertje'?

Voor informatie en prijzen hierover gaat u naar https://www.plusonline.nl/plus-zoekertjes.

Wie mag adverteren in de 'Zoekertjes'?

De rubriek 'Zoekertjes' is uitsluitend bestemd voor de plaatsing van particuliere advertenties. Voor de commerciële opgaven kunt u contact opnemen met Zadkine Media, tel. 010-4369124, e-mail: info@zadkinemedia.nl.

Wordt uw vraag niet beantwoord?

Neem contact op met onze klantenservice: klantenservice@spn.nl of 035 - 692 52 10 (maandag t/m vrijdag, van 09:00-17.00 uur).